پارتیشن شیشه ای

ساخت وبلاگ

نمای فریم لس برای ساختمان های تجاری

نمای فریم لس برای ساختمان های تجاری متناسب با ساختمانهای غیر مسکونی ، طیف کاملی از محصولات را پوشش می دهد. این سازه های شیشه ای چه در داخل ساختمان و چه در خارج از ساختمان های تجاری یافت می شوند. نمای فریم لس بسیار معاصر ، درب شیشه ای ، پنجره ها ، صفحه نمایش و نمای سقف را ارائه می دهد.

 

مانند درب های مسکونی ، پنجره ها و نمای های مسکونی ، هیچ نمای فریم لس برای ساختمان های تجاری کاملاً فریم لس پشتیبان است. فولاد ، آلومینیوم یا سایر سازه پشتی در پشت نمای فریم لس قرار دارد تا یک قاب و پشتیبانی از پرتال ارائه دهد. بعضی اوقات این ساختار جزئی از زیبایی شناسی است و دید آن عمدی است. در سایر مواقع و به خصوص با شیشه های رنگی یا مبهم ، از بیرون قابل رویت نیست. ساختار پشتیبانی از نمای فریم لس نیز دارای پچ یا اجزای جداگانه ای است که هر عنصر شیشه ای بر روی آن ثابت شده است.

Image result for frameless facade

انواع فریم ورک برای ساختمانهای تجاری.

طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده در نمای تجاری وجود دارد، اما محدود به این موارد نیست:

 

کرتین وال

نمای ورودی شیشه ای

پنجره ها و درها

نرده های شیشه ای قاب دار

درب های تاشو

پارتیشن ها

 

مزایای نمای فریم لس برای ساختمان های تجاری.

تاکنون مهمترین مزیت نمای فریم لس ظاهری امروزی است. تمام ساخت و سازهای شیشه ای با ساختمانهای سنتی و مدرن آمیخته است. نمای فریم لس جلوه ای پر از نور و سبکی به یک لابی ورودی ، نمای مغازه و نمای ساختمان می بخشد. فروشگاه ها به ویژه از نمای فریم لس بهره می گیرند و زیبایی بیشتری به مشتریان می دهند و امکان استفاده بیشتر از جلو فروشگاه برای نمایش پنجره ها را دارند. مزایای دیگر شامل موارد زیر است:

 

کمتر از سازه های آلومینیومی برای درب های ورودی اصلی هستند ، استفاده کنید.

نور طبیعی بیشتری که وارد ساختمان می شود ، محیطهای طبیعی تری ایجاد می کند.

شیشه مناسب درهای گسترده تر و بلندتر از برخی نماهای آلومینیومی ایجاد می کند.

ایده آل برای محیط های داخلی مانند مراکز خرید و بازی های آنلاین.

می توانید درست مانند درب های آلومینیومی معمولی ، درب های فریم لس را اتوماتیک کنید.

Image result for frameless facade

 

نمای فریم لس کرتین وال

نمای فریم لس کرتین وال همیشه نیاز به نصب توسط  متخصص دارد. با این حال ، جلوه های یک نمای شیشه ای کامل چه به عنوان نمای کم ارتفاع یا بلند قابل توجه است. پیمانکاران متخصص این نوع کارها را با سیستم های پیچیده مدولار یا کرتین وال انجام می دهند.

یکی از مزایای نمای فریم لس کرتین وال برای محلهای بزرگ و بی انتها است. زیبایی شناسی تمام شیشه ها یک نما سازگار با امتیاز اضافی عملکرد حرارتی مؤثر است. مرحله طراحی هرگونه ملاحظات آفتاب را تعیین می کند ، اما شیشه های خاص مانند Pilkington Suncool مقادیر Ug کم و کنترل آفتاب بسیار خوبی را ارائه می دهد.

در جاهایی که بیش از یک طبقه دارای دیواره های با نمای شیشه ای فریم لس باشد ، گزینه هایی برای پانل های شیشه ای اسپندرال یا شیشه های رنگی دیگر برای پوشاندن صفحات کف وجود دارد که از بیرون مشاهده می شود. سرانجام ، ایمنی و مقاومت در برابر ضربه به صورت استاندارد و همچنین امنیت ارائه می شود.

 

درهای مغازه تجاری با نمای فریم لس.

برای مکان های خرده فروشی و به خصوص  کافه ها و رستوران ها نمای فریم لس ایده آل است. درهای کشویی و تاشو فریم لس به طور گسترده ای در رستوران ها و بارها تجارت می شوند. درهای کشویی و تاشو به لطف قابلیت ارتفاع زیادشان ، در اندازه های کمتری به وجود می آیند و باعث ایجاد پنجره های تاشو می شوند.

درهای فریم لس ، امنیت ، مقاومت در برابر ضربه و ظاهری مینیمالی را ارائه می دهند.

شیشه مقاوم در برابر ضربه ضروری است ، مطابق با آیین نامه فعلی ساختمان یک نکته مهم در مورد درب های شیشه ای با نمای فریم لس ، اطمینان از اینکه یک درب بسته یا یک صفحه جانبی ثابت برای یک منطقه باز است اشتباه نیست. یك راه حل برای درب های تجاری فریم لس ، خطوط مظاهر یا محصور كردن شیشه برای ایجاد سدی قابل مشاهده است. خطوط تجلی به تمایز در از صفحه نمایش کمک می کند.

پارتیشن شیشه ای...
ما را در سایت پارتیشن شیشه ای دنبال می کنید

برچسب : نمای فریم لس, نویسنده : دربیران darbiran123 بازدید : 732 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 21:06

نمای کرتین وال / نمای شیشه ای کرتین وال 

در این مقاله قصد داریم به چند نمونه موفق از نمای شیشه ای کرتین وال در دنیا بپردازیم.

نمای شیشه ای کرتین وال بازار امپوریا (مالمو)

ساختمان Emporia طراحی شده توسط معمار مشهور سوئدی Gert Wingårdh در نمای شیشه ای طلایی قرار دارد که اجازه می دهد نور روز در ورود به حیاط قرار گیرد. این ساختار مخلوط با استفاده از یکی از بزرگترین مراکز خرید در اسکاندیناوی است و به عنوان نشانه برجسته Malmö در کنار Malmö آرنا و ایستگاه راه آهن Hyllie ایستاده است.


نمایشگاه شیشه ای انحصاری در سئول، کره

نمای شیشه ای کرتین وال گنبد ریچستاژ (برلین)

گنبد Reichstag برلین یک چراغ از گذشته شهر است به عنوان ساخته شده برای تبدیل ساختمان بوندستاگ بود که توسط جنگ ویران شد. گنبد به عنوان یک منطقه دید، یک شاهکار معماری است که تعهد قوی به پایداری دارد. برای استفاده از نور طبیعی، گنبد با یک نمای شیشه ای کرتین وال طراحی شده برای توجه دقیق به حرکت خورشید ساخته شده است. این حمایت از باز بودن و منعکس کننده نور روز در تمام و درون ساختار با شکل گنبد آن با نمای شیشه ای کرتین وال پوشیده شده است. سیستم نمای شیشه ای کرتین وال هوشمند با سایه خورشیدی اتوماتیک محافظت از داخل ساختمان از اثر ناخواسته و مستقیم خورشیدی است.

گنبد ریچستاژ در برلین

نمای کرتین وال گنبد ریچستاژ در برلین

 

 نمای کرتین وال Shard (لندن)

ایستاده بالا در ارتفاع 306 متر از سفال بلندترین ساختمان در غرب اروپا و یک ساختار نمای کرتین وال نمادین در قلب لندن است. این ساختمان روکش آبی نمای کرتین وال با کیفیت بسیار بالا دارد، که برای طراحی آسمان، ابرها و نور خورشید طراحی شده است. در یک روز روشن و آفتابی، شبیه نمای کرتین وال از نمای کرتین وال است که در وسط شهر قرار دارد.

 

البته، ما نمی توانیم در مورد شار حرف بزنیم و در مورد اولین روش ساخت و ساز در سطح جهان که برای ساخت این برج نمای کرتین وال استفاده نمی شود بحث نمی کنیم . 23 طبقه اول ساختمان این ساختمان 72 طبقه پیش از این که زیرزمین به طور کامل حفاری شده بود، ساخته شد. این ساختار نمای کرتین وال خیره کننده هر دو شگفتی معماری و مهندسی است.

آسمان خراش شراره در لندن

نمای کرتین وال آسمان خراش شراره در لندن

نمای کرتین وال شرکت دربیران 

شرکت دربیران فعال در زمینه نمای کرتین وال / نمای شیشه ای کرتین وال آماده ارائه خدمات در حوزه نمای کرتین وال / نمای شیشه ای کرتین وال با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در دلخواه به مشتریان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت نمای کرتین وال / نمای شیشه ای کرتین وال می توانید به سایت دربیران مراجعه کنید.

نمای کرتین وال به صورت پروژه ای 

انواع نمای شیشه ای کرتین وال 

۱- نمای کرتین وال سیستم کرتین وال استیک (لامل) 

۲- نمای کرتین وال سیستم یونیتایز

۳- نمای کرتین وال سیستم اسپایدر

نمای شیشه ای کرتین وال به صورت پیمانکاری

 
پارتیشن شیشه ای...
ما را در سایت پارتیشن شیشه ای دنبال می کنید

برچسب : نمای کرتین وال, نویسنده : دربیران darbiran123 بازدید : 882 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 21:07